دندونک !

روز جمعه که خونه مامان بزرگ بودیم .  ساعت ۵:۲۵ دقیقه . ایلیا دست عمه جون رو گاز گرفت و اونوقت بود که عمه یهو داد زد :‌یه چیزی به دستم خورد . همه ریختیم اونجا و دیدیم که بله یه چیز سفید رنگ در اندازه سر سوزن از فک پایین زده بیرون و بدین ترتیب (( ایلیا بی دندون )) تبدیل به

(( ایلیا تیز دندان )) شد .

امروز هم که دوشنبه اس هنوز داره بی قراری میکنه . دیروز هم که نگذاشت ما بیاییم اداره و تا صبح نق میزد .

بالاخره شق القمر کرده باید هم ناز کنه !!!!


http://babytoddleretc.files.wordpress.com/2008/06/baby-teeth2.jpg

زمستان .

بالاخره برف زمستانی زمین رو سپید پوش کرد و برای اولین بار آقا ایلیا برف دید . فکر کنم براش تجربه جالبی بود ( شاید با خودش میگفت : آخ جون چقدر شیر !!!!  )

محرم .

پارسال که جوجه هنوز تویه شکم مامانی بود روزهای محرم یه حالی داشتیم و نذر کردیم تا هستیم اون هم نوکری در خونه آقا رو بکنه . امسال هم براش لباس سقایی خریدم و اونو به خدا و حسینش سپردم . 

پسرم نمیدونم به سن من برسی تو هم وقتی اسم اباالفضل میاد اشک تویه چشمت حلقه میزنه یا نه . نمیدونم چیزی از این عاشورا میمونه یا نه . اما از تو که مطمئنم . چون حتی وقتی هم به دنیا نیومده بودی با مامانی میومدیم هیئت و از خدا تورو میخواستیم که سالم باشی . امسال و سال دیگه و ......

نوکری در این خونه  سعادت میخواد !!!!


جی جی

یه چند وقتیه که اقا سر حال نیست .

حدود ۲ هفته پیش با هم رفتیم پیاده روی که یه خورده بهش سرما زد . بینی کوشولوش هم گرفت .

دکتر هم بردیم اما نشد که نشد .

حالا بعد از ۲ هفته باز هم اذیت میشه . لثه هاش هم خیلی حساس شده . میگن داره دندون در میاره اما من که نمیدونم . !!

به هر حال یه روز خوبه یه روز بد اخلاق . من هم که ۲ هفته اس همه کارهامو تعطیل کردم و مشغول ایشون هستم . حتی سالن هم نرفتم . تا ببینم چی میشه . راستی عمو جواد هم قراره براش سوغات بیاره  تا ببینیم چیه .

عکسشو حتما میذارم .

فعلا .