قرآن

سلام بابایی .
دیشب برات قرآن خوندم و کلی با هم بازی کردیم . راستی قدرت پای راستت بیشتره یا پای چپ ؟‌
دیشب که خوب شوت میکردی . یا شاید هم ضربه میزدی . به هر حال میبخشی که در حال بازی کردن باهات خوابم برد .

اسم

 
بالاخره پس از مدتها کش و قوس تصمیم گرفتیم این اسم رو واسه نینی انتخاب کنیم .
 
 
رایان
 
قشنگه . نه ؟

بابا و نی نی !!

 
 
 
Призёры лучшие фото природы ушедшего года (12 фото)
 
 
 
Призёры лучшие фото природы ушедшего года (12 фото)
 
 
 
 
 

LETTER

پسر عزیزم:

 

The day that you see me old and I am already not, have patience and try to understand me …

روزی که تو مرا در دوران پیری ببینی، سعی کن صبور باشی و مرا درک کنی ....

 

If I get dirty when eating… if I can not dress… have patience. Remember the hours I spent teaching it to you.

اگر من در هنگام خوردن غذا خود را کثیف می کنم، اگر نمیتوانم خودم لباسهایم را بپوشم، صبور باش.و زمانی را به خاطر بیاور که من ساعتها از عمر خود را صرف آموزش همین موارد به تو کردم.

 

If, when I speak to you, I repeat the same things thousand and one times… do not interrupt me… listen to me.
When you were small, I had to read to you thousand and one times the same story until you get to sleep…

 

اگر در هنگام صحبت با تو، مطلبی را هزار بار تکرار می کنم، حرفم را قطع نکن و به من گوش بده.هنگامی که تو خردسال بودی، من یک داستان را هزار بار برای تو می خواندم تا تو به خواب بری.


When I do not want to have a shower, neither shame me nor scold me…
Remember when I had to chase you with thousand excuses I invented, in order that you wanted to bath…

 

هنگامی که مایل به حمام رفتن نیستم، مرا خجالت نده و به من غر نزن.
زمانی را به خاطر بیاور که من برای به حمام بردن تو به هزار کلک و ترفند متوسل میشدم.

 

When you see my ignorance on new technologies… give me the necessary time and not look at me with your mocking smile…

هنگامی که ضعف مرا در استفاده از تکنولوژی جدید می بینی، به من فرصت فراگیری آن را بده و با لبخند تمسخرآمیز به من نگاه نکن ... من به تو چیزهای زیادی آموختم... چگونه بخوری، چگونه لباس بپوشی ... و چگونه با زندگی مواجه شوی.

 

اگر مایل به غذا خوردن نبودم، مرا مجبور نکن. به خوبی می دانم که چه وقت باید غذا بخورم